3 sierpnia 2016

Stawy Raszyńskie #3

8 komentarzy:

  1. Jaka czysta woda! Coś niesamowitego... Z tego zdjęcia bije taki spokój, że mam ochotę wziąć dwa-trzy dni urlopu i pojechać nad jedno z polskich jezior.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wędka, jeziora i spokój. Też mi się marzy.

      Usuń
  2. Genialne. Woda w każdym wydaniu zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeglądając zdjęcia Stawów Raszyńskich natknęłam się na Pana fotografie. Przepiękne. Jestem pod wrażeniem tych, a także innych. Jest szansa na kontakt odnośnie ww. fotografii?
    Alicja Rylska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej przez maila - ikonka gmaila na stronie o mnie.

      Usuń
  4. Dzień dobry, czy widział Pan mojego maila, może coś żle wpisałam? Mail wysłany ze strony o mnie przyszedł na mój adres, ale zakładam, że Pan ma do tego dostęp?
    Proszę o informację czy wszystko poszło jak należy.
    Pozdrawiam
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostałem żadnego maila. Wprowadziłem usprawnienie w formie formularza kontaktowego - napisz do mnie. Znajduje się na stronie głównej, na samym dole. Proszę spróbować w ten sposób.

      Usuń